رئیس‌جمهور: ایران بیشترین تعداد زنان تحصیل‌کرده را در منطقه دارد وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس به اندازه مرحله اول مهم است سخنگوی دولت: برخی چهره‌های سیاسی برای اینکه عملکردشان با امروز مقایسه نشود، دست به فضاسازی می‌زنند رئیس جمهور: دختران سرمایه بزرگ کشور هستند | منزوی کردن زنان به هیچ وجه قابل قبول نیست گزارش دیوان محاسبات درباره عدم‌ انجام تکالیف قانونی توسط بنیاد شهید و صندوق بازنشستگی اسماعیلی: نمایشگاه کتاب محل وفاق و گردشگری فرهنگی است ویدئو | جنگنده‌های اسرائیل محل استقرار چادر‌های آوارگان فلسطینی هدف قرار دادند زارع‌پور: آمار تحت پوشش فیبر نوری به ۷.۵ میلیون خانوار در کشور رسید مقاومت فلسطین با نیرو‌های اشغالگر در شرق رفح درگیر شد امیرعبداللهیان: زمینه برای آتش‌بس دائمی و حل مساله در غزه فراهم است اینفوگرافی | مقایسه ۳ سال دولت رئیسی در مقابل ۸ سال دولت روحانی استقرار ۲۸ شعبه اخذ رأی سیار در کلات | ۲۷ هزار نفر در کلات واجد شرایط رأی‌دادن هستند وزیر امور خارجه کشورمان: خواسته ایران و مصر برقراری روابط دیپلماتیک است رئیس مجلس: سازمان هلال‌احمر خدمات بی‌نظیری در دوران جنگ ارائه کرد ده‌ها سرباز حین رزمایش ناتو در سوئد زخمی شدند وزارت خارجه روسیه: حمله اسرائیل به رفح منجر به فاجعه انسانی می‌شود هشدار پادشاه اردن برای عواقب کنترل اسرائیل بر گذرگاه رفح جزئیاتی تازه از پرونده رابرت مالی ستاد انتخابات کشور از پایان زمان تبلیغات در ساعت ۸ صبح فردا خبرداد مقام سازمان ملل: جنگ غزه در مقطع بحرانی و حساس قرار دارد
سرخط خبرها

۱۲ موشک به انتقام شهادت ۲ پاسدار ایرانی

  • کد خبر: ۱۰۲۱۵۵
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
۱۲ موشک به انتقام شهادت ۲ پاسدار ایرانی
در پی جنایت اخیر رژیم صهیونیستی و حمله موشکی به حومه شهر دمشق سوریه که به شهادت سرهنگ پاسدار احسان کربلایی پور و سرهنگ پاسدار مرتضی سعیدنژاد، پاسداران رشید مدافع حرم منجر شده بود، بامداد شنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دو مرکز جاسوسی رژیم اشغالگر قدس را در اربیل عراق موشک باران کرد.

عرب هاشمی | شهرآرانیوز؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای پس از حمله موشکی اخیر به رژیم صهیونیستی هشدار داد تکرار هرگونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد.

در بیانیه سپاه آمده است: «درپی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی پاسخ نگذاردن جنایت‌ها و شرارت‌های این رژیم منحوس، شب گذشته مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها مورد هدف موشک‌های قدرتمند و نقطه زن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت. بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می‌دهیم که تکرار هرگونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد. به ملت عظیم الشأن ایران نیز اطمینان می‌دهیم امنیت و آرامش میهن اسلامی، خط قرمز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و به احدی اجازه تهدید و تعرض به آن را نخواهند داد.»

خبرگزاری «المیادین» درباره اقدام قاطع سپاه نوشت: «حمله به اربیل به واسطه موشک‌های بالستیک نقطه زن انجام شده و پایگاه موساد به طور دقیق هدف قرار گرفته است.»

این منبع تأکید کرد که مقر موساد در تفرجگاه صلاح الدین منهدم شده است و برخی از مزدوران حاضر در این مقر کشته و زخمی شده اند و هیچ تأسیسات یا مرکز عراقی یا آمریکایی در اقلیم کردستان عراق مورد هدف قرار نگرفته است.

«آسوشیتدپرس» هم به نقل از مقامات آمریکایی خبر داد که هیچ آسیبی به سربازان و تأسیسات دولتی ایالات متحده آمریکا وارد نشده است.

انتقام سخت

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس، نیز با بیان اینکه «هدف محو رژیم صهیونیستی از آرمان‌های نظام اسلامی حذف نشده است» در جلسه علنی یکشنبه مجلس و در نطق میان دستور خود گفت: پاسخ شب گذشته جریان مقاومت به صهیونیست ها، کمترین پاسخ بود و به طور قطع نظام اسلامی ده‌ها برابر پاسخ خواهد داد.

رژیم صهیونیستی بداند که آرمان نابودی و محو این رژیم از گیتی، از آرمان‌های نظام اسلامی حذف نشده است؛ لذا به نفع خود این رژیم است که دیرتر بهانه به دست نظام جمهوری اسلامی بدهد و از رزمندگان جبهه مقاومت هم می‌خواهیم که در اسرع وقت پاسخ دندان شکنی به این رژیم جعلی و غده سرطانی بدهند.

همچنین مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، اقدام سپاه را انتقام شهادت دو پاسدار ایران در سوریه خواند و افزود: پایگاه جاسوسی صهیونیست‌ها به انتقام شهادت دو تن از هم رزمانمان در حومه دمشق توسط اسرائیل، موشک باران شد تا متوجه شوند که ایران اسلامی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ساکت نمی‌نشیند.

وی گفت: در ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد امروز، هم زمان با لحظه عروج حاج قاسم، مرکز جاسوسی صهیونیست‌ها در اربیل عراق موشک باران شد؛ البته صهیونیست‌ها این گونه اخبار را بازتاب نمی ‏دهند، همان گونه که پایگاه عین الاسد آمریکایی‌ها که به انتقام شهیدحاج قاسم سلیمانی موشک باران شد، آمریکایی‌ها فقط گفتند عده ‏ای دچار ضربه مغزی شدند، ولی بعدا مشخص شد که خسارات زیادی دیده اند. امید است متوجه شوند که ایران اسلامی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ساکت نمی‎نشیند.

اداره مبارزه با تروریسم در منطقه کردستان عراق نیز تأیید کرد که محدوده شهر اربیل با ۱۲ موشک بالستیک که از خارج از مرز‌های عراق و به طور مشخص مرز‌های شرقی شلیک شد، هدف قرار گرفت و این حمله هیچ تلفاتی بر جای نگذاشت.

خبرگزاری «فارس» درباره نوع موشک‌های شلیک شده گزارش کرد: ساعت ۱:۲۰ بامداد، انفجار‌های بزرگی در اربیل عراق به وقوع پیوست. چندین راکت ۱۲۲ میلی متری گراد به دومرکز آموزشی پیشرفته متعلق به موساد اسرائیل اصابت کرد. رسانه‌های عراقی نوشتند این پایگاه‌ها زیر باران موشک‌ها بود.

دقایقی بعد رسانه‌ها نوشتند که درمیان موشک‌های شلیک شده چند موشک بالستیک نیز وجود داشت. همچنین با پرواز پهپاد‌های ناشناس در آسمان اربیل، صدای تیراندازی‌های شدید به گوش رسید. همچنین برخی منابع غیررسمی از کشته شدن ۹ افسر ارتش رژیم صهیونیست در این عملیات خبر دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->